Post by heasfirscallbami on Mar 14, 2022 4:38:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Undead World: Hero Survival ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Undead World: Hero Survival IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ökar ädelstenar ▞▞▞
▞▞▞ Undead World: Hero Survival 2022 version ▞▞▞
Det är ärligt talat lite roligt med ganska unik hjältedesign, för närvarande saknas det bara två saker, 1: några fler hjältar (jag förstår att det är ganska nytt) 2: Ett autospelsystem så att det kommer att fortsätta utkämpa strider tills jag förlorar, för närvarande måste du trycka på en knapp eller så mellan varje strid vilket kan vara lite irriterande om du vill slå ut som 30 våningar utan att röra din telefon.
Ja, jag fattar det inte. Det är ett spel du inte behöver spela. Alla strider är automatiska, alla uppgraderingar är en knapptryckning. Slumpmässiga karaktärer dyker upp utan någon förklaring om vilka de är. Den är snygg ändå.
Efter att ha nått lvl 100 är det nästan ingen utveckling i spelet. Jag blir uttråkad
I en värld av gatcha-spel är detta en frisk fläkt. Även om det känns bekant, är zombiehistorien och hjältarna nya och erbjuder några riktigt annorlunda och bra hjältar. Utvecklingen är tuff, men inte oslagbar utan att ta sönder din plånbok. Ädelstenar är inte lätta men de erbjuds rättvist. Jag planerar att spela så här på lång sikt. Försök!
det är ett roligt och tanklöst klicka och spela spel. massor av saker att göra, bra karaktärsdesign. förlorade bara 2 stjärnor för mig eftersom utrustningssystemet verkar ganska meningslöst och det saknar djupare strategi/spel för att verkligen sätta mig in i nuet.om du behöver en bra tidsfördriv, toalettspel eller distraktion i tunnelbanan kommer detta att vara bra.
Inte lätt att lära sig spel. Lite för förenklat. Har inte riktigt kommit på spelet än och kommer förmodligen ge upp spelet snart.
Nameless Cat მძაფრსიუჟეტიანი xgjs
Behöver evenemang och minispel... bara slåss (och att inte kunna hoppa över strider) blir monotont. X-hero gör minispel och evenemang väldigt bra som ett exempel
Du har spelat det här spelet förut. Utvecklarna motsäger hela inställningen och deras karaktärer för att passa in spelet helt i den etablerade formen. Inget nytt av något ämne. Vanligtvis skulle en så här bra konststil ge spelet minst en stjärna till, men återigen, många av dessa spel har en bra konststil. Det räcker inte för att dölja cynismen.
Helt enkelt fantastiskt...roligare än AFK Arena. Zombies är så givande att utplåna.
Jag har njutit av spelet så långt från det jag har spelat, men ju längre jag spelar, desto fler märkte antingen att många av hjältarna från det här spelet helt enkelt uppenbart togs från ett annat spel. Jag uppskattar det här spelet i sig, jag hoppas att utvecklarna i framtiden släpper några mer originella karaktärer.
BRA spel enligt mig. Det finns flera lägen för att hålla dig intresserad, och även om strid kan verka meningslös till en början, blir den faktiskt mycket mer involverad. Du kommer att börja använda karaktärer som kan skjuta på avstånd, sådana som undviker rusande anfallare, etc. Karaktärerna är varierande och roliga också, och du kan till och med tjäna dem utan att använda gacha ibland! Jag älskade det så mycket att jag betalade. Kommer att fortsätta med det när uppdateringar kommer ut!Uppskattar verkligen spelets grafik och övergripande design. Det liknar andra typer av lediga spel men jag känner att det finns tillräckligt för att göra det här värt att spela. Hittills har jag tyckt att spelet är rättvist om hur många belöningar som ges för att spela. Enda anledningen jag ser till att behöva spendera mycket pengar är att vara topp på arenan och så. För casual spelare verkar välbalanserad.
Bra spel. Behöver fler sätt att tjäna en nivå upp valuta
fortsätter att krascha. som var 15:e till 30:e minut. snälla fixa.
Spelet är solidt. Vi putsar. Skulle vara trevligt om hjältarna hade fler outfits. Också kunna byta hjältevapen de använder. Du vet ge varje karaktär en personlig touch...
Generisk afk arena copycat. Inte dåligt, men inte exceptionellt.
Undead World: Hero Survival Rollimängud sqxq
Roligt spel bara på den lägre lvl, sa enuf.
Inget dåligt spel, det största problemet jag har är att jag ofta köper 10 hjältar så många gånger får jag bara grön raritet med några blå...................det är verkligen demoraliserande När du ser dina surt förvärvade diamanter bara slå det, föreslår jag att du antingen gör det så att var tionde köp får du 1 epos ELLER gör avvisningsfliken på marknaden för att ha fler hjältar tillgängliga (rotera fraktioner kanske??)
Det här spelet är fantastiskt utan att behöva betala någonting för att verkligen utvecklas, mycket balans behöver bara lite tid att spendera och du är igång
Jag letade efter något intressant, tyvärr liknar det här spelet alla andra spel
Undead World: Hero Survival Rol Oyunu mrq
Undead World: Hero Survival Rol Oyunu mrq
Bra spel, jag ville stödja det så jag gick och köpte ett Google Playcard för $50 idag och jag får reda på att de inte låter dig betala med Google-saldo.
Lätt att förstå och mycket att göra, totalt sett ett roligt spel
Helt fantastisk grafik och animationer för ett spel med låg nedladdningsstorlek! Önskar dock att priserna för förpackningar var billigare.
Knappen fungerar inte. När jag trycker på Hoppa över eller Nästa släpper den mig inte på min surfplatta ... bättre att lösa det här problemet
Det blir lite repetitivt och det som är roligt till en början blir ett pyssel efter att du gjort samma händelser/utforskning om och om igen. Det är ett fantastiskt spel till att börja med. Tyvärr känner jag att efter att ha spelat det i 2 veckor dagligen har det blivit mindre roligt och känns mer som ett jobb och jag känner att jag måste dra mig själv för att ladda upp appen. Hoppas de fortsätter att utveckla fler spännande evenemang inom en snar framtid. Även slagsmål behöver verkligen ett alternativ för att vara fart/hoppa över. Jag somnar och väntar på att det ska ta slut.
Ganska bra spel, grafik kan vara mer detaljer om möjligt.
Det ser bra ut och det finns mycket att göra. Men.....det mesta du gör är samma fightinganimationer och du måste sitta igenom dem.
Beroende, eftersom alla kommer ut med massor av spelmekanik för att hålla dig intresserad.
bra spel, men det är helt automatisk attack.
Det här spelet lockar in dig med bra kurser i början och sedan när du når de högre nivåerna kommer du att se de verkliga kurserna. Jag gjorde 4 x 10-gachas och fick noll Epics. Väljarbelöningen gav mig ett epos men det var en blå hjälte uppgraderad till Epic och har bara 3 färdigheter (inte 4 som en riktig Epic-hjälte skulle ha). Låt dig inte luras av detta trick. Detta spel är en lön för att vinna spel förklädd som ett "balanserat spel." Avinstallerad.
Även om det började starkt, har Undead World samma problem som många gacha-spel i och med att de måste bygga "väggar" för att häpna spelare och lägga till onaturliga framstegsblock, och vid det här laget har det gått från att göra några nivåer om dagen till att knappt utjämna en singelhjälte i veckan. Det är klart att spelet kan behöva omvärdera sitt slutspel till något som är mer spelarvänligt, eller riskera att förlora spelare i massor.
Spelet är fantastiskt men snälla fixa Muray, är helt trasig turistfällan täcker alldeles för mycket område och håller för mycket och det skulle inte vara något problem eftersom det bara saktar ner fienderna men utlöser "got ya" varje sekund vilket gör att Muray tillfogar minst 300 % skada för andra efter alla lag och minskar läkningen. Muray är så trasig och den kan enkelt slå lag med dubbelt så mycket kraft i arenan så alla utnyttjar den buggen
Midtown är det bästa innehållet i det här spelet. Att se alla mina hjältar spamma sina slut, vara oövervinnerliga och göra stora skador är mycket tillfredsställande. Tack för att du gjorde uppgraderingarna betydande. Bortsett från midtown är detta spel väldigt generiskt men ett ögongodis. Om du gillar AFK arenas """""spel""""" så är detta en 11/10 för dig. Annars är det en 2/10 som ett spel. (uppdatering) Påminns av en förnuftig person i en annan recension om inköpspriserna i appen. Japp väldigt dyrt.
1,5 gb spel betalvägg på lv80. Du behöver miljoner i guld och en arena med 3 nivåer dagligen som du inte kan rensa längre eftersom mobben blir starkare snabbare än du gör
Karaktärsdesignen är ganska förstklassig för denna typ av spel. Det finns mycket att göra. Det faktum att den har en historia som motiverar dig framåt är lovvärt, dock är huvudkaraktärerna ganska tråkiga i sig. Det finns massor av intressanta karaktärer du kan kalla fram men ingen av dem går med i skådespelaren.Istället ger de spotlight till de två minst övertygande karaktärerna som spelet har att erbjuda
Jag har varit fast vid steg 10-2 länge nu. Ca 2 månader. Och ingen bryr sig. Appen avinstallerad. Appen/spelet var roligt så länge det gick att spela.
Kul, men skrån är trasiga. Vår guildledare var inaktiv, och spelet tilldelar inte automatiskt en ny ledare, så ett gäng av oss lämnade guilden. Men nu är guildsökfunktionen trasig! Alla sökningar blir bara tomma, så jag kan inte hitta den nya guilden. Vänligen fixa guildsökningen!
Det är en bra grafik där, trevligt spel. Men gacha-hastighet och uppladdning behövs ganska döda stämningen, btw kan titta på annonser video få rosa diamant eller gacha biljetter? Tyvm
Kan inte komma in i det.
Undead World: Hero Survival Juegos de rol meg
Behöver lite putsning, för mycket belastning mellan slagsmål och andra fönster.. Det överväldigande antalet zombies om det är roligt..